Proama

Proama

Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon, u agentów i dealerów samochodowych. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC oraz ubezpieczenia mieszkaniowe wraz w wachlarzem produktów dodatkowych.Proama zatrudnia w Polsce ponad 400 specjalistów. Współpracuje z prawie 12 000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne poprzez ponad 1200 agencji. W roku 2013 zlikwidowała ponad 30 tys. szkód. 

W rankingu Gazety Bankowej „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2013″, Proama zajęła I miejsce aż w czterech szczegółowych kategoriach, dotyczących likwidacji szkód, czyli:

  • najkrótszy średni czas wypłaty świadczenia od przyjęcia zgłoszenia do wydania decyzji o wypłacie;
  • najkrótszy średni czas między decyzją o przyznaniu świadczenia a faktyczną wypłatą świadczenia;
  • najwyższy wolumen składki przypadający na 1 skargę do Rzecznika Ubezpieczonych;
  • najmniej wszystkich spraw sądowych.

Proama uzyskała również tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2014″ w VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom wysoko ocenianym przez konsumentów. Zdaniem respondentów, Gwiazda Jakości Obsługi to firma, która stosuje przyjazne procedury, jest rekomendowana przez innych klientów i godna zaufania.

Rejestracja Oddziału Groupama SA w Polsce. 

04 – 10.2011

Budowa struktur i rozpoczęcie działalności w Polsce: rekrutacja zespołu, budowa systemów IT, tworzenie produktów, polityka cenowa, strategia marketingowa etc.

03.11.2011

Sprzedaż pierwszej polisy

29.01.2012

Rozpoczęcie działalności komercyjnej – początek kampanii reklamowej i oficjalnej sprzedaży polis Proama

23.07.2012

Generali PPF Holding i Groupama – podpisanie porozumienia w sprawie przejęcia Proama

01.01.2013

Proama oficjalnie staje się częścią Grupy Generali.